کارتن بسته بندی واتر پمپ | سفارش و محاسبه قیمت کارتن

کارتن بسته بندی واتر پمپ خودرو 01

کارتن بسته بندی واتر پمپ بعنوان محافظ برای این قطعه یدکی عمل میکند. ویژگی ها و انواع آنرا با ذکر چند نمونه از بسته بندی های تولید شده در این راستا برایتان در ادامه خواهیم گفت. واتر پمپ انواع خودرو و وسایل نقلیه یکی از قطعات یدکی ضروری برای خنک ماندن موتور ماشین است.

بسته بندی کارتنی واتر پمپ

واتر پمپ یک قطعه ی کوچک اما پر اهمیت برای انواع خودرو های داخلی و خارجی مانند پراید، پژو، دنا، سمند و غیره که نقش خنک کننده ی موتور را دارد. اگر این لوازم یدکی خودروها به موقع تعویض نشود سبب صدمه به سایر قسمت های خودرو خواهد شد.

از آنجایی که کنترل دمای ماشین ها وابسته به این قطعه واتر پمپ بوده سلامت بودن آن حین بازگشایی بسته بندی برای مصرف کننده و هم چنین تولیدکننده قطعات یدکی و صنعتی مهم میباشد. تولیدکنندگان به این موضوع آگاه هستند که بسته بندی مناسب برای لوازم یدکی خودروها از نوع کارتنی انتخابی صحیح است. دلایل قانع کننده ای برای این صحبت وجود دارد که چند مورد از آنرا اینجا می گوییم.

  • مانع از نفوذ رطوبت و مایعات روغنی در تعمیرگاه ها
  • مقاومت و تحمل وزن سنگین قطعات فلزی
  • طرح چاپی شامل مشخصات قطعات یدکی و نام برند
  • نظم بخشی در چیدمان انبار و قفسه های فروشگاه لوازم یدکی
  • امکان صادر کردن قطعات یدکی با استفاده از بسته بندی متناسب

ویژگی های کارتن بسته بندی واتر پمپ

برای ایجاد مقاومت در یک بسته بندی باید در انتخاب لایه بندی آن دقت کرد و نسبت وزن به ابعاد و میزان گرماژ ورق کارتن را در نظر گرفت. مدل بسته بندی برای واتر پمپ های خودرو عموماً ساده و کاربردی میباشد و بازگشایی راحتی دارند. مدل درب دارویی ته قفلی، کیبوردی و چهار درب آمریکایی با چاپ لمینتی و یا فلکسویی به صورت پترن سرتاسری لوگو و نام برند یا طرح چاپی جزییات محصول بوده است.

جعبه بسته بندی واتر پمپ ماشین 02

هم چنین برخی از تولیدکنندگان گرامی متقاضی لیبل چاپی حاوی اطلاعات محصول خود میباشند تا بر روی جعبه یا کارتن بسته بندی ( بچسبانند)، قرار دهند. مقوای استفاده شده در این بسته بندی از جنس مقوای کرافت بوده که به صورت فلوت دار و مسطح از آن استفاده می کنند.

محاسبه قیمت کارتن واتر پمپ

برای اینکه یک بسته بندی از جنس مقوا را قیمت گذاری کنند، از عواملی هم چون

  • ابعاد
  • مدل
  • جنس مقوا
  • طرح گرافیکی ( چاپی )
  • تیراژ
  • و در مواردی خدمات پس از چاپ

جهت ارزیابی و برآورد قیمت نهایی بهره مند می شوند و سپس برای رسیدن به قیمتی مطلوب و به اندازه ی بودجه تولیدکننده مشاورین و کارشناسان تیم فروش راهنمایی و پشنهادات لازم را در اختیار شما خواهند گذاشت.

کارتن مادر جعبه بسته بندی واتر پمپ

همانطور که میدانید واتر پمپ ها عموماً سایز متوسط و کوچکی دارند که پس از بسته بندی اولیه آنها را برای انتقال و یا صادرات درون بسته بندی بزرگتر به نام کارتن مادر ۵ تا ۷ لایه قرار می دهند که چاپ فلکسویی بر روی آن اجرا شده در غیر این صورت بدون چاپ بوده و فقط لیبل چاپ دار حاوی تمام اطلاعات کالا ( واتر پمپ هر خودرویی ) روی کارتن چسبانده شده است.

سوالات پر تکرار

کارتن با چاپ سرتاسری لوگو و نام برند، مدت زمان تحویل آن چقدر است؟

اگر طرح چاپی را لمینتی سفارش دهید ۱۴ روز کاری و اگر فلکسویی باشد ۷ روز کاری زمان لازم است.

سفارش کارتن بسته بندی واتر پمپ چگونه است؟

شما می توانید از طریق لینک تماس با کارشناسان فروش مجموعه ارتباط برقرار کنید و راهنمایی های لازم جهت ثبت سفارش را دریافت کنید.

نمونه کار بسته بندی قطعات یدکی دارید؟

بله شما می توانید به صفحه ی نمونه جعبه و کارتن بسته بندی انواع کالا مراجعه کنید و بسته بندی های بیشتری را مشاهده نمایید.

نتیجه گیری

کارخانه کارتن سازی برای تولید بسته بندی های متناسب با این محصولات از ورق کارتن های باکیفیت و چاپی درجه یک و خوانا استفاده می کند که رعایت این دو مورد به تولیدکننده برای حفظ و سود فروش کسب و کارش کمک بسزایی می کند. کافی ست یکبار از یک کارتن سازی مجرب سفارشات خود را انجام دهید تا بعد از آن تاثیر بسته بندی در فروش محصولات خود را مشاهده کنید.

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *