کارتن میوه انبه | بسته بندی مقوایی وارداتی و صادراتی

کارتن بسته بندی انبه

انبه میوه ای با طبع گرم و لذیذ که سرشار از ویتامین های گوناگون است بیشترین تولید در کشور هند می باشد و بسته بندی های در نظر گرفته شده برای آن ، کارتن صادراتی و وارداتی بوده که در اینجا برایتان بیشتر توضیح داده ایم.

کارتن سه لایه ( از ویژگی ها تا مدل های مختلف کارتنهای ۳ لا)

کارتن 3 لایه لمینتی

کارتن سه لایه از ۲ لایه لاینر و یک لایه فلوت تشکیل شده است. کارتن ۳ لایه در بین تولیدکنندگان محوبیت زیادی دارد.

کارتن سرپالتی صادراتی ۳ لایه و ۵ لا چاپدار – بدون چاپ

کارتن سر پالتی صادراتی

پالت هایی که شامل جعبه و کارتن های بسته بندی محصولات صادراتی هستند برای جابجایی و انتقال آنها از کشور مبدا به مقصد، چیدمان مرتب، حفظ و نگهداری آنها طی مسیر حائز اهمیت است و نیازمند ایجاد سبکی از بسته بندی است که برای صادرات کاربردی باشد، کارتن سرپالتی سبب ایجاد این سبک از بسته بندی میشود.

کارتن بسته بندی ابزار آلات موسیقی | انواع سازهای ایرانی

کارتن بسته بندی ابزار آلات موسیقی

سازهای موسیقی قدیمی و به روز بسته بندی های گوناگونی دارند که نوع مقوایی آن می تواند کاربردی تر و به صرفه باشد بهتر است برای اطلاع از انواع آنها این مطلب را مطالعه بفرمایید.

کارتن بسته بندی بوق خودرو | جعبه مقوایی انواع آن

کارتن بسته بندی بوق خودور

بوق خودرو و موتور سیکلت در انواع مدل های تولید شده با بسته بندی مقوایی وارد بازار می شوند. این بسته بندی شباهت زیادی به کارتن قطعات صنعتی و لوازم یدکی خودرو دارد برای شناخت بیشتر و انتخاب گزینه مناسب برای سفارش این مطلب را مطالعه کنید.

جعبه سازی در کرج و تهران | تولید و فروش جعبه

جعبه سازی در کرج و تهران

برای اقلام و اجسام دارای وزن تا یک کیلوگرم در کارخانه کارتن سازی و جعبه سازی کرج تهران بسته بندی های چاپدار و متناسب با انها تولید و چاپ می گردد.

کارتن بسته بندی هواکش خانگی و صنعتی ( فن تهویه هوا )

کارتن بسته بندی هواکش خانگی و صنعتی

فن تهویه هوا یا هواکش هایی که تولید می شوند همگی به یک بسته بندی مقاوم نیاز دارند تا در بازار بدون هیچ گونه آسیبی به دست مصرف کننده برسند با در نظر گرفتن بسته بندی مقوایی و کارت نچند لایه می توان تضمین کرد که این محصول به دور از هرگونه آسیبی خواهد ماند.

کارتن بسته بندی فشار سنج ( دستگاه فشار خون ) | جعبه چاپدار

کارتن بسته بندی فشار سنج

دستگاه فشار سنج با بسته بندی مقوایی که متشکل از چند لایه ورق کارتن بوده با چاپی لمینتی در مدل های مختلف به بازار عرضه می شوند برای اشنایی بیشتر با این بسته بندی مطلب بالا را مطالعه کنید.

کارتن بسته بندی تابلو دیواری | قاب عکس + ( فرش و نقاشی )

کارتن بسته بندی تابلو دیواری، تابلو فرش و قاب عکس

انواع تابلو های دیوارکوب اعم از قاب عکس، دکوری، نقاشی و تابلو فرش برای اینکه پس از تولید و خرید سلامت خود را حفظ کنند نیاز دارند تا پوششی مناسب برای آنها در نظر گرفته شود که مانع از نفوذ رطوبت، آسیب و صدمات احتمالی گردد برای اینکه بدانید بسته بندی متناسب با هر کدام چه ویژگی هایی دارد بهتر است مطلب فوق را مطالعه فرمایید.

کارتن بسته بندی واتر پمپ | سفارش و محاسبه قیمت کارتن

کارتن بسته بندی واتر پمپ خودرو 01

بسته بندی قطعات خودرو و لوازم یدکی باید طوری باشد که تحمل وزن سنگین و عموماً فلزی آنها را داشته باشد. همچنین طرح چاپی مد نظر شامل اطلاعات محصول یا نام برند و لوگو سازنده ی آن باشد تا هنگام عرضه به بازار در عین زیبایی تبلیغات کالا را نیز انجام دهد.