بسته بندی شیرینی و شکلات شرکت تسلا

بسته‌بندی شیرینی و شکلات شرکت تسلا

بسته بندی شیرینی و شکلات شرکت تسلا با پاستیل سوپر شارژ شده ، آبنبات سایبر توت، پیچ و مهره با طعم مانگو و در آخر آرام بخش سگ که از محصولات جدید مورد ارائه میباشند که در صفحه به چگونگی آنها پرداخته شده است.

جعبه تلسکوپی – بسته بندی زیره رویه مقوایی

در این مطلب جعبه تلسکوپی را از نحوه ی ساخت آن تا کاربرد و ویژگی هایش مورد بررسی قرار داده ایم هم چنین پس از مطالعه، تصمیم گیری درباره ی نوع جعبه سفارشی را برای شما آسانتر کرده ایم

ضربه گیر مقوایی – کارتنی فلوت دار ( خرید و قیمت )

ضربه گیر مقوایی

ضربه گیر های مقوایی به دلیل برتری در بازار به نسبت نوع پلاستیکی و به صرفه بودن مورد توجه بسیاری از صنایع قرار گرفته اند که بهتر دیدیم تا درباره ی آن برای شما بیشتر صحبت کنیم.

ضایعات کارتن سلولزی (اهمیت تا چالش های بازیافت کاغذ و مقوا)

ضایعات کارتن سلولزی 01

برای اینکه بدانید چرا بازیافت مقوا و کاغذ در بازار داخلی و خارجی چرا انقدر حائز اهمیت شد و ضایعات کارتن سلولوزی را چرا طلای سبز می نامند این مطلب را مطالعه بفرمایید.

جعبه باقلوا ( بسته بندی مقوایی و شیک شیرینی باقلوا )

جعبه باقلوا

جعبه باقلوا در طرح ها و مدل های بسته بندی متعدد وارد بازار شده اند که بیشترین تاثیر را در خرید و فروش همین جعبه های بسته بندی دارند پس برای داشتن بسته بندی مقوایی شیک بهتر است اطلاعات کافی را از مطالب یک سایت معتبر کارتن سازی دریافت کنید.

هاردباکس ( طراحی تولید خرید و سفارش به قیمت جعبه سخت )

هاردباکس

هارد باکس نوعی بسته بندی شیک و محکمی است که در ابعاد و طرح های متنوع برای جعبه گوشی و زیورآلات و بسته بندی های کادوئی و غیره بکار می رود.

نقش استراتژی بسته بندی در خلاقیت نمایش محصول

نقش استراتژی بسته بندی در خلاقیت نمایش محصول

فقر بسته بندی در کشور نیازمند نقش استراتژی بسته بندی و خلاقیت در نمایش محصول به صورت صحیح و تولید بسته بندی های سنگین در کنار قطعی برق و با وجود تحریم مواد اولیه و مشکلات صادرات

مقوا گلاسه براق یا مات – کاربرد آن در صنعت چاپ و بسته بندی

مقوا گلاسه

مقوا گلاسه و کاربرد آن در صنعت چاپ و بسته بندی به دنبال شناخت آن و آگاهی از مزایا و معایب می تواند یک بسته بندی ایده آل تحویل بازار و تولیدکنندگان بدهد. برای شناخت بیشتر این مقوا، روند تولید و در نهایت چگونگی عملکرد آن بهتر است این مقاله را مطالعه فرمایید.

بسته بندی های کارتنی یا پلاستیکی کدامیک سبز ترند؟

بسته بندی های کارتنی یا پلاستیکی کدامیک سبز ترند؟

بسته بندی های کارتنی یا پلاستیکی کدامیک سبز ترند؟ چالش بسته بندی است که کارشناسان متعددی با جمع آوری مستندات در پی پاسخ صحیح به آن هستند. در این نوشتار مواردی جمع آوری شده تا پاسخ صحیح به این سوال داده شود. همچنین مسیر آینده به کار گیری مواد اولیه در بسته بندی را هم […]

کارتن صادراتی + قیمت جعبه مقوایی بسته بندی برای صادرات

کارتن صادراتی

کارتن صادراتی برای انواع محصولات هنگام ورود به هر کشوری ملزم رعایت مواردی ست که هر کدام را دراین مقاله برای شما عزیزان بازگو کرده ایم.