کارتن مواد شوینده + بسته بندی انواع تاید و مایع ظرفشویی

کارتن تابد

کارتن مواد شوینده بعنوان بسته بندی محافظ و ابزار تبلیغاتی هر برندی تولید و چاپ می گردد که در این مقاله برای شما بیشتر درباره ی انواع آن صحبت کرده ایم.

بسته بندی عرقیجات + کارتن عرقیات و گلاب | جعبه مقوایی معجون گیاهی

کارتن عرقیجات و گلاب

کارتن عرقیجات و گلاب به صورت بسته بندی تکی یا عمده از جنس مقوا و طرح چاپی با کیفیت تاثیر گذار در فروش و کسب سود هنگام صادرات بوده که برای دست یابی به آن باید یک کارتن سازی معتمد و مجرب انتخاب کنید بهتر است قبل از آ« کمی درباره ی این نوع بسته بندیاطلاعات کسب کیند این نوشته می تواند به شما کمک کننده باشد.

جعبه ژیلت و کارتن بسته بندی تیغ ژیلت زنانه و مردانه

جعبه ژیلت و بسته بندی تیغ

زیلت و انواع تیغ های موجود در بازار به دلیل حفظ بهداشت و امنیت خریداران و مصرف کنندگان درون بسته بندی های پلاستیکی و مقوایی قرار داده می شوند که نوع مقوایی بین آنها مرسوم تر می باشد.

جعبه دمنوش | تولیدکننده کارتن بسته بندی دمنوش

جعبه دمنوش

بسته بندی دمنوش با توجه به نوع باز کیلویی و تی بگ طراحی می شود. مقوای تاییدشده برای این محصول ایندربرد می باشد که برای صادرات نیز گزینه ی مناسبی ست.

انواع چسب کارتن سازی | بهترین چسبهای ساخت جعبه مقوایی

چسب سیلیکات کارتن سازی

چسب های سیلیکات، ام M، چسب سلفون کشی و غیره که در کارتن سازی مورد استفاده قرار میگیرند را در این مطلب شرح داده ایم.

انواع بسته بندی خوب و مرغوب، آیا حمل و نقل راحتی به همراه دارد؟

حمل و نقل جعبه و کارتن

انواع بسته بندی خوب و مرغوب، آیا حمل و نقل راحتی به همراه دارد؟خوب و مرغوب، آیا حمل و نقل راحتی به همراه دارد؟ خوب و مرغوب، آیا حمل و نقل ایمنی را تضمین می کند؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال باید یک بسته بندی را از تمام جهات مورد بررسی قرار داد. در […]

جعبه بالشتی ( آماده و سفارشی ) – بسته بندی نوین و کارآمد مناسب برای اقلام سبک و هدیه

جعبه بالشتی 01

جعبه بالشتی یا کوسنی، بسته بندی مقاوم و سبک که به تازگی در عرصه ی چاپ و بسته بندی نمایان شده و مورد استقبال قرار گرفته است در این مقاله سعی کرده ایم تا این سبک جعبه را به شما معرفی کنیم.

کارتن رنگ نیم کیلویی تا گالن ۱۰کیلویی | بسته بندی مقاوم و مناسب حمل و نقل

کارتن بسته بندی رنگ ( نمونه کار )

کارتن بسته بندی رنگ که شامل تعدادی قوطی و گالن فلزی یا پلاستیکی شامل انواع رنگ های ساختمانی و غیر ساختمانی است، به صورت چاپدار و بدون چاپ در بازار جهت حفظ ایمنی و راحتی در حمل و نقل موجود می باشد.

بسته بندی تجهیزات شبکه | باکس ابزار شبکه‌و ارتباطات + کارتن

باکس تجهیزات شبکه

باکس تجهیزات شبکه یا همان جعبه و کارتن به صورت چاپدار برای بسته بندی انواع تجهیزات اکتیو و پسیو تولید شده که در این مقاله می توانید با اصول و قواعد آنها آشنا شوید.

کارتن بسته بندی فندق _ جعبه مقوایی مغز فندوق

بسته بندی فندق 01

بسته بندی فندق از این نظر با مقوا بهتر میباشد چرا که در دونوع مغز و با پوسته وارد باز می شوند که مصرف نوع خام و مغ آن ارتباط مستقیمی با سلامت انسان دارد و ترجیحاً از نایلون پلاستیکی استفاده نمی کنند، برای فندق در حجم بالا نیز کارتن های چند لایه را جهت حمل و نقل و جابجایی انتخاب می کنند چون احتمال خسارت را کاهش داده و مانع از هر گونه آسیبی می شود.